Min vardag

Hemmet,, träning, pyssel, resor och annat kul

Nått i kroppen

Kategori: Allmänt

Sen i fredag kväll har jag känt att det varit nått i kroppen. 
Vaknade med nackspärr i lördags o helt ur gängorna.. 
Det blev en lugn helg med ett besök hos en gammal kollega med mat. 


Åkte hem tidigt pga nacken. Kände mig något bättre i söndag och vi hade en mysig förmiddag jag o barnen då maken jobbade. Noel skulle på Klas o jag o tjejerna åkte till byggmax o köpte planteringsjord, bra med drive in :) 

På eftermiddagen kände jag mig bättre o när maken kommit hem gick jag ut i trädgården o fixade. Härligt att se hur det växer. 





Drog även upp en glad rädisa :) 


Jobb igår o det snörvlades från alla håll o mailboxarna svämmade över, telen gick varm o jag blev bara mer o mer håglös. 

I bilen när jag kom ut låg nya Ica kuriren med reportage med Lars Winnerbäck som maken fixat åt mig på hans jobb. 
Väldigt bra o trevlig läsning på kvällen. 


Söndermarken var ur hans uppväxt kunde lika väl varit från min känns det som "nånstans där blev jag den jag är nu" han ger mig så mycket den där Lasse. 

Idag när jag vaknade hade nackspärren förflyttat sig ner mot ryggen. Ikväll känner jag mig mest trött hängig och hoppade träningen tyvärr o poppade mig popcorn i stället.


Nu måste jag snart snöra på mig skorna o testa att springa. Jag är anmäld igen till Göteborg nästa år. Tredje gången i så fall :) 


Kommentera inlägget här: