Min vardag

Hemmet,, träning, pyssel, resor och annat kul

Filborna arena

Kategori: Träning

Tanken var ju crossfit men nä det blev det inte utan jag bokade in mig på en prova på-vecka på Filborna. De har allt där även crossfit så det tänkte jag kanske testa på måndag o se om det är nått att ha där. 

Idag blev det först ett 30 min långt core-pass med fokus på mage och rygg, perfekt för mig som har så dålig styrka där. Sen efter det med en kvarts vila blev det indor walking. Lät inte så jobbigt men när vi hade pulsmätare på så låg jag på ca 95% i den värsta biten. Helt svettig o skakis i benen. Lite som spinning på crosstrainer. Riktigt kul. 

Hamnat i soffan nu o ska snart bege mig i säng, trött. I morgon är det fredag men en helg med jobb framför mig... 

När jag kom hem hade världens finaste son gjort ett armband till mig. 




Kommentera inlägget här: