Min vardag

Hemmet,, träning, pyssel, resor och annat kul

Fullt ös

Kategori: Allmänt

Alltså dessa dagar...de går i ett. 
Vakna, fixa i ordning mig, väcka barnen, påklädning, frukost, tandborstning (löpandebandsprincipen o kölappssystem) ha ha lät som jag hade hur många som helst "bara" tre, sist mig själv, påklädning ytterkläder, ut i bilen, alltid nått annat som händer på vägen dit....(iväg till dagis, ja jag vet att det heter förskola) lämna, iväg till jobbet, lyssnar alltid på Gry, Anders o praktikant Malin. Kommer till jobbet, jobba hela dagen, kör hem, myser med barnen, mat redan på G, bästa maken. Nattning och sen kraschlanda i soffan. 

Det kan se annorlunda ut nån gång om jag slänger in träning på vägen hem eller kväll. 
I morgon blir det träning o vad jag längtar efter ett tufft pass i boxen med crossfit :) 

Sen hoppas jag November inte regna bort det kan komma lite sol o inte göra den så mörk som den ändå är. Längtar efter solen nu o drömmer mig tillbaka till sommaren en liten stund. 


Kommentera inlägget här: