Min vardag

Hemmet,, träning, pyssel, resor och annat kul

Nyklippt o fredag!!

Kategori: Allmänt, Tankar

Äntligen helg! Jag har längtar efter att gå hem hela dagen. Har inte känt mig i form i dag o då har det varit svårt att konsentrera mig. 

Igår hade jag en bra dag, hade en kompis i knät till o från under dagen :) 


Jag fick även massage på jobbet. Vi har det som förmån vilket är behövligt. 
Efter jobbet åkte jag o tog hand om min risbuske till hår. Ett halvår sen jag var där sist. Blev nöjd med håret som alltid hos denna frisören :) 


Nu har vi sett reprisen av förra veckans så mycket bättre. Oj allt bara brast för mig. Innan Kajsas låt kommer Johans känslor upp efter att han blivit pappa. När allt inte blev som det skulle o andra tankar o mående blev annorlunda. Han satte ord på precis det jag kände och tårar gamla känslor kom. För kände precis som honom att jag lämnade när jag behövdes som mest. Snart 4år sedan det hände o ett år av barnens liv är lite suddigt. 


Kommentera inlägget här: